Ubytovací řád – podmínky

Všeobecné podmínky a ubytovací řád

  1. Způsob objednání

Objednávku  ubytování  je možno provádět prostřednictvím formuláře ,, předběžné objednávky z internetu, osobně, e-mailem  nebo telefonicky “ .

Záloha musí být uhrazena  nejpozději  do 5 dnů po výzvě k  zaplacení. Objednávka – rezervace je  považována za platnou  až po písemném potvrzení provozovatelem, po zaplacení zálohy hostem ve výši 50°%  ceny za  ubytování na účet provozovatele, pokud  nebylo dohodnuto  jinak . Uhrazením zálohy potvrzuje zákazník, že se  seznámil se službami, cenou

platebními a jinými podmínkami, ubytovacím  řádem, všeobecnými podmínkami a zvláště stornovacími podmínkami.

  1.  Podmínky uzavření smlouvy o  ubytování
  2. a)   Podpisem ubytovaného (dále  jen host )  na Ubytovací protokol je mezi hostem a provozovatelem Petrem Galáskem (dále jen provozovatel) uzavřena smlouva o  ubytování  podle § 754 a násl. Občanského  zákoníku a to za podmínek uvedených níže a v dohodě o ubytování.
  3. b)  Ubytování je poskytováno úplatně, přičemž cena za  ubytování  je stanovena dle platného ceníku, smluvní cenou dohodou obou stran a potvrzována  podpisem na Ubytovací smlouvu. Ubytováním se rozumí používání ubytovacích prostor prezentovaných na stránkách www.ubytovaniunasdoma.cz , včetně zahrady (dále jen prostory určené k ubytování).
  4. c)  Při objednání  služeb ve lhůtě  kratší než 30 dnů před nástupem se platí celá částka za pobyt najednou. Ve lhůtě delší než 30 dnů před nástupem platí klient zálohu ve výši 50 %, která je splatná do 5-ti dnů po potvrzení přihlášky a doplatek pak nejpozději 14 dnů před nástupem. Platba se provádí pouze na účet provozovatele.

 Přímá platba z účtu na účet není předmětem elektronické evidence tržeb. Nemusíme tedy vystavovat ani zasílat žádné účtenky.

Termín platby je uveden v “Potvrzení  objednávky –  výzva k zaplacení”, které je klientovi zasíláno po provedení rezervace.

  1. d) Ubytovaný je povinen dodržet čas  nástupu  nejdříve  v 15.00  hodin  a nejpozději do 17.00 hodin nebo dle domluvy,  čas ukončení pobytu  do 9.30 hodin, pokud není s ubytovatelem dohodnuto jinak. Neučiní-li tak host ve stanovené lhůtě, může mu ubytovatel účtovat pobyt i za  následující den .

   III.  Náhrada škody 

  1. a)  V případě vzniku škody  způsobené  zaviněním  hosta,  je provozovatel  oprávněn domáhat se náhrady za škodu, popřípadě si ponechat kauci nebo  její úměrnou  část , rovnající se výše škody způsobené zaviněním hosta .
  2. b)  Host je povinen  uhradit případnou škodu  vzniklou v prostorách  určených  k ubytování a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku  ve výši platné  ceny za ubytování po celou dobu, po kterou budou prostory určené k ubytování nebo části domu vyřazeny z  provozu. Tuto povinnost má host i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované s hostem, nejpozději do odjezdu.
  3.  Práva a  povinnosti hosta
  4. a)  Host má právo  užívat  ubytovací prostory a veškerá vybavení dle  seznamu poskytnutého vybavení v  souladu s dodržováním zásad dobrého hospodaření . Při nástupu obdrží host klíče od hlavních předních dveří a vjezdové brány. Host je  povinen předejít ztrátě těchto klíčů, zabezpečit je proti odcizení a  vyvarovat se  zapůjčení klíčů osobám, které nejsou v chalupě bytovány. Při ztrátě, nebo jiném  zneužití  klíčů je  host  povinen zaplatit provozovateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč. Tím není dotčeno právo  provozovatele domáhat se náhrady způsobené škody.
  5. b)  Host je  povinen:

–  uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku.

–  při  nástupu  se host přesvědčí, zda vše  souhlasí ve vybavení objektu v opačném případě hned uvědomí majitele

–  řádně užívat ubytovací prostory , udržovat pořádek a čistotu , před ukončením uvést do původního stavu

–  řádně umýt nádobí a  uložit na  místa  k  tomu určená

–  chránit vybavení a zařízení ubytovacích prostor proti  poškození

–  zajistit ochranu postelí, nábytku, před  znečištěním dětmi, které nejsou  dosud schopny udržovat  osobní hygienu

–   seznámit se  s ubytovacím  řádem a  dodržovat  jej

–   bez průtahů oznámit potřebu provedení  oprav v prostorách  určených  k ubytování

–   bezodkladně  oznámit  poškození nebo škodu, kterou  host v prostorách způsobil

–   uzamykat při odchodu  hlavní vchodové dveře,  vypnout světla a spotřebiče

–   v době od  22.00  hod. do  07.00  hod. se  chovat tak, aby  nerušil ostatní nadměrným  hlukem

–  z bezpečnostních důvodů není dovoleno ponechávat děti do 10 ti let a zvířata v chalupě a ostatních prostorách ubytovaní  bez dozoru dospělých

_  dbát na uzavření střešních oken při nepříznivém počasí

  1. c)  Host nesmí bez  souhlasu ubytovatele –   provádět  změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemísťovat vybavení,  apod.  )

–   odnášet  jakékoli vybavení a zařízení  chalupy

–   přenechat prostory určené k ubytování jiné  osobě

  1. d)  Host dále v prostorách určených k ubytování  nesmí

–   nosit  zbraň, střelivo a  výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich  okamžité  použití

–  držet , vyrábět nebo přechovávat omamné, psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž  užívání bylo hostu předepsáno lékařem

–   kouřit ve vnitřních prostorách chalupy

–   host  nesmí v objektu  používat  vlastní elektrické spotřebiče, zesilovače aj. s výjimkou těch, které slouží osobní  hygieně

–   nesmí v areálu  rozdělávat oheň, pouze na místech k tomu určených – vyznačené ohniště, či krb. Po odchodu od ohniště, krbu  host řádně uhasí oheň a zabezpečí, aby nevzniklo nebezpečí požáru

–  v průběhu pobytu není  dovoleno vstupu  jiných osob,  než ubytovaných v případě návštěvy kontaktujte majitele

– v ubytovacích prostorách je zakázáno  chodit v znečištěné obuvi vstup pouze v přezůvkách

  1.  Povinnosti  provozovatele

Provozovatel je povinen

–   odevzdat hostu ubytovací prostory uklizené ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený  výkon jeho práv  spojených s ubytováním

–   dbá na odstranění oznámených  závad bez zbytečných průtahů

–   dbá na bezvadný technický  a hygienický stav  v prostorách  určených  k ubytování

  1.  Vozidlo  a cennosti hosta  

Parkování vozidel hostů je umožněno na vlastním přilehlém  pozemku / parkovišti vedle domu/.  Tyto parkovací plochy jsou otevřené  a tudíž provozovatel neručí za případné škody či odcizení  vozidla nebo věcí ve vozidle  § 434/1 O. z. . Provozovatel doporučuje hostům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali  volně v  prostorách  určených  k ubytování  a vozidle.

VII.  Úklid   

Ložní prádlo/povlečení/  ručníky jsou připraveny provozovatelem .  Základní úklidové pomůcky jsou součástí prostor určených k ubytování. Během pobytu provádí úklid host v prostorách určených k ubytování. Dále i venkovní prostory udržuje v čistotě.  Taktéž  provede závěrečný úklid a pokoj předá v takovém stavu v jakém jej převzal při příjezdu.

VIII. Domácí zvířata

Bohužel nemůžeme dovolit přítomnost psích společníků. Žijí u nás kočky a v zahradním výběhu ovečky a musíme se vyvarovat možným problémům. Děkujeme za respektování!

  1. Reklamace  

Host má právo na  reklamaci, jestliže  ubytování  nebylo poskytnuto v dohodnutém rozsahu  nebo kvalitě. Připomínka nebo reklamace hosta musí být uplatněna ihned, aby  mohla být  odstraněna. Pokud by nebyla připomínka nebo závada nahlášená  hostem  odstraněna, je zapotřebí sepsat zápis a  dohodu mezi oběma  stranami.

  1.  Odstoupení od Smlouvy o  ubytování  
  2. a)  Host má právo odstoupit od Smlouvy o ubytování. Odstoupení od smlouvy se řídí stornovacími  podmínkami viz. bod XI.  tohoto řádu.
  3. b)  Provozovatel má právo od  Smlouvy o ubytování  odstoupit , jestliže host hrubě porušuje  povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacího řádu nebo v prostorách určených k ubytování hrubě porušuje  dobré mravy bez nároku na  vrácení peněz za pobyt
  4. c)  Odstoupení od Smlouvy o ubytování nemá  vliv na pohledávky z této smlouvy  vzniklé
  5. d)  V případě odstoupení od  Smlouvy o ubytování  si provozovatel  vyhrazuje právo vyzvat hosta k opuštění prostor určených k ubytování
  6.  Stornovací  podmínky
  7. a)  Provozovatel nevyžaduje  žádný stornovací  poplatek  v případě výskytu objektivních  závažných příčin, které vedou k odstoupení od  smlouvy o ubytování, jako jsou hospitalizace, živelné katastrofy, havárie  apod. Tyto skutečnosti musí host doložit příslušnými doklady nejpozději do 5  kalendářních  dnů od výskytu objektivních závažných příčin, písemně na adresu provozovatele
  8. b) Do 40 dnů před nástupem je  vrácena celá výše úhrady za pobyt  pronajímatel si ponechá 300,-Kč manipulační poplatek, do  30 dnů je účtován storno poplatek ve výši 50%  z ceny pobytu, 10 dnů  a méně dní před nástupem je storno poplatek ve výši 100 % z ceny pobytu. Pokud  nebylo dohodnuto jinak. Storno poplatky se neúčtují v případě, že si  zákazník zajistí  za sebe

odpovídající náhradu – v tomto případě je již zaplacená částka za pobyt vinkulována ve  prospěch  platby  náhradníka.

  1. c) Pronajímatel má právo  pobyt  zrušit v  případě, že dojde k  vážným a nepředvídatelným okolnostem (např. živelná pohroma, katastrofa, technická závada a jiné),pro které není možné  řádný průběh pobytu zajistit. V tomto případě se může pronajímatel s nájemcem  dohodnout a  nabídnout  ubytování  v jiném objektu. Pokud zákazník tuto nabídku odmítne, bude mu vrácena již  uhrazená cena pobytu. Zákazník nemá právo požadovat žádné další  náhrady . Pronajímatel nezodpovídá  za provoz sportovních,  kulturních  a rekreačních  zařízení, restaurací a obchodů v okolí, avizovaných na jeho stránkách. Ubytovatel si vyhrazuje možnost výběru kauce od  ubytovaného  při  zahájení pobytu . Účelem  kauce je zajištění  úhrady škody, která  vznikne poškozením pronajatého objektu či jeho zařízení a vybavení v důsledku  nedodržení ubytovacího řádu. Při  odevzdání objektu  bez poškození se kauce v den ukončení pobytu vrací hostu v plné výši.

   XII.  Doklad  totožnosti  

Host při nástupu k  ubytování  umožní pronajímateli  zápis do knihy ubytování, dle platného dokladu totožnosti a cizinci se zapíší do domovní knihy určená pro cizince.

Ubytovací kniha obsahuje  jméno a příjmení,  bydliště, číslo občanského průkazu, nebo cestovního pasu.

   XIII. Provozovatel 

si vyhrazuje právo za účelem kontroly vstoupit do objektu během pobytu hostů. Ubytovací služby – Petr Galásek, Kunčičky u Bašky 25, 739 01 , Ičo:62263307, tel.728720083

Social Circle